onsdags kväll

Nu måste jag sova ,ska läsa Gossip Girl läste ut mer än halva igår haha! Har glömt läxorna... Men jag får skylla på att jag va sjuk! Det borde funka. Fast jag vet att jag måste bli bättre på allt det där. Har två timmars kvarsittning. Det känns ju... inte så bra haha! Men jag gillar ju kvarsittningarna. Det är roligt och man får massa extra jobb gjort! Hur bra låter inte det? Kanske bättre att sitta kvar frivilligt i stället för att ha kommit för sent men whatever. Behöver väl inte oroa mej så jätte mkt för de redan ? Jo ,egentligen borde jag nog det. Men jag suger på matte ,och så har vi börjar med såhär sär matte ,och så kommer många från den i måndags in i klassrummet och jag tänkte; vad fan?! varför är inte jag med där ?! Haha ,känner mej oftast dåligare än vad jag är fakitskt. Men nu ska jag glömma allt de där och försvinna i min bok ,och försöka sova ganska tidigt.

Puss och Godnatt ,dröm sött ♥


Kommentarer
Postat av: Ida Korhonennnn

finaste <3!

2010-01-27 @ 22:46:26
Postat av: gjeneta

sööt :)<3

2010-01-28 @ 16:27:52
Postat av: Anonym

SV:

ni är gullungar ;D

2010-01-28 @ 17:03:51
Postat av: nicole

helt underbart fin <3

2010-01-28 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0