FREDAG

FREDAG!
har nyss kommit hem från Lisa =D
Ikväll så ska jag till i iiida ,det kommer att bli mysigt tror jag ,ska nog mest titta
 på film och sånt.Snön på min baksida går till min midja! haha... okej inte
för att jag är speciellt lång ,men endå. Det är fan sjukt! Tänk att bara kunna
 dra på sej ett par shorts och en t-shirt och gå ut! Underbart ,får en klump i magen
 när jag tänker på hur mycket jag längtar tills sommaren haha! Åh vad skönt det
 kommer att bli ,nästan fem veckor i Stockholm med Ida ,bada varje dag...
Får drömma mej bort någon annan gång nu måste jag packa och duscha!
en sommarkväll :d


Kommentarer
Postat av: niiicocoollaaan

sommmmaaaarrrrr =D

2010-01-29 @ 23:58:09
Postat av: Ida

åhh ... jag längtar sönder! o.O

<333!

2010-01-30 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0